dss-saskia-van-e280a6wiel-1-week.jpg

About verhalenindegroei

Als kind las ik altijd en overal. Gelukkig nam mijn moeder elke dag bergen boeken mee van de bibliotheek waar ze werkte. Het meest hield ik van fantasievolle verhalen met eigenwijze hoofdpersonen. Als ik niet aan het lezen was, schreef ik verhaaltjes en versjes. Later werd ik kinderboekenschrijver, dat wist ik zeker. Intussen schrijf ik kinderboeken, jeugdromans en kinderpoƫzie. Daarnaast werk ik als schrijf- en leesdocent voor kinderen. Ik wil mijn schrijversplezier doorgeven: dat in taal alles kan en dat je door verhalen je fantasiewereld met elkaar kunt delen. Ontmoetingen met kinderen geven me ideeƫn voor verhalen en personages. Zo zijn mijn dagen verdeeld tussen drukke klassen en de stille zolderkamer waar ik schrijf.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment